Zoek op kaart
Sluiten

U kunt weer van een échte pizza gaan genieten!

Goed nieuws!

Goed nieuws! Uw geboekte camping opent z'n deuren! Ook de grenzen zijn weer geopend. Eindelijk weer heerlijk genieten van het zomerse weer en de specialiteiten van het vakantieland van uw keuze. Wellicht heeft u nog vragen? Of bent u benieuwd wat u van de vakantie kan verwachten? De meest gestelde vragen (en antwoorden) hebben we voor u op een rijtje gezet.

Zijn de faciliteiten op de camping open?
Alle faciliteiten (zoals restaurants, bars, take away, super- en minimarkten) zullen geopend zijn op de campings. Voor de zwembaden geldt dat u zelf verantwoordelijk bent om voldoende afstand te bewaren. Activiteiten als animatie zullen in kleinere groepen plaatsvinden om de 'social distancing' te kunnen waarborgen. De afstand die u tot andere gasten dient te houden is ca. 1,5 meter en het is uw eigen verantwoordelijkheid om zich hieraan te houden. De restaurants en barretjes zullen de tafels en de beschikbaarheid hierop aanpassen en proberen zoveel mogelijk ruimte tussen de gasten te creëren (net zoals in Nederland). Zodra er meer bekend is over campings, waarbij er wellicht 1 of meer faciliteiten niet beschikbaar zijn, dan nemen wij contact met u op om u hierover te informeren.

Moet ik een mondkapje dragen?
De regels voor het dragen van een mondkapje in Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Spanje versoepelen in alle regio's. Alleen in gesloten ruimtes zoals supermarkten en apotheken moet u op dit moment nog een mondkapje dragen. Ook is het dragen van een mondkapje in het openbaar vervoer nu nog verplicht. In de buitenlucht -dus ook op de camping en de stranden- hoeft u geen mondkapje te dragen.

Zijn er beheerders ter plaatse?
Ook dit jaar zult u gewoon worden verwelkomt door onze beheerders ter plaatse. De check in zal wat praktischer zijn dan dat u van ons gewend bent, en we hebben dit jaar liever dat u belt met onze beheerders, dan dat er veel mensen op het receptie uurtje staan. Wij zullen ook dit jaar gewoon langskomen om uw vragen te beantwoorden, maar wel de gepaste afstand bewaren. Oftewel, onze service blijft hetzelfde, ook al zullen er wel enige aanpassingen in de uitwerking zijn.

Kan ik eerder inchecken?
De lokale autoriteiten hebben opdracht gegeven dat de accommodaties extra dienen te worden schoongemaakt. Dit houdt in dat het personeel extra tijd nodig heeft om de accommodaties schoon te kunnen maken. Hierdoor kan het zijn dat u iets langer moet wachten bij aankomst. Wij verzoeken u dan ook om niet te vroeg aan te komen dit jaar, maar u te houden aan de check-in tijd. Vanzelfsprekend zorgen we ervoor dat de accommodatie voor u een heerlijke 'thuisbasis' is tijdens uw vakantie.

Uw (rest)betaling?
Heeft u de volledige betaling nog niet gedaan? Dan verzoeken wij u om deze (uiterlijk 42 dagen voor aankomst) aan ons over te maken. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, krijgt u van ons de reisdocumenten toegestuurd. Als u de restbetaling niet op tijd voldoet (uiterlijk 42 dagen voor aankomst, tenzij anders overeengekomen), dan vervalt uw boeking en dan ontvangt u de reeds gedane betaling niet retour.

Wij hopen natuurlijk dat we alsnog de heerlijke familievakantie kunnen verzorgen, zoals u van ons gewend bent.
Blijft u gezond, en alvast een fijne vakantie toegewenst,
Team Vakantie24